Regulamin Serwisu Internetowego
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO TACHOPOINT.PL DLA KLIENTÓW
I. Definicje
Serwis dla Klienta – dedykowane dla Klientów oprogramowanie i serwis Tachopoint, obsługiwane przez Tachopoint i rozpowszechniane pod nazwą biznesową „Tachopoint”, dostępne w sieci, w domenie https://tachopoint.pl, umożliwia Klientowi rezerwowanie Usług Partnera.
Serwis dla Partnera – dedykowane dla Partnerów oprogramowanie i serwis Tachopoint, obsługiwane przez Tachopoint i rozpowszechniane pod nazwą biznesową „Tachopoint”, dostępne w sieci, w domenie https://tachopoint.pl, możliwia nawiązywanie kontaktu pomiędzy Partnerem a Klientem w celu promocji, oferowania i rezerwacji Usług Partnera, jak również organizowanie działalności punktu usługowego Partnera.
Tachopoint – nazwa biznesowa używana przez spółkę EUSIST SP. Z O.O. z siedzibą w Pniewach (adres: 62-045 Pniewy, ul. Turowska 31), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749851, posiadającą NIP: 7872129369 oraz REGON: 381368147.
DSA – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).
Klient – osoba fizyczna, która najpóźniej w momencie założenia Konta w serwisie ukończyła 18 lat, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która utworzyła Konto dla Klientów w celu korzystania z Usług oferowanych przez Partnerów.
Konto – część Systemu wraz z zespołem rozwiązań informatycznych pozwalających na korzystanie z serwisu przez Klientów.
Operator Płatności – podmiot świadczący usługi płatnicze na rzecz Klientów w ramach Płatności Mobilnych.
Partner – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z serwisu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową oraz posiada konto w serwisie w celu świadczenia usług dla Klientów. Każdy Partner jest przedsiębiorcą w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Płatności Mobilne – funkcjonalność Systemu, umożliwiająca Klientom dokonywanie płatności za Usługi Partnera za pośrednictwem serwisu, przy wykorzystaniu usług płatniczych dostarczanych przez Operatora Płatności.
Profil – profil stworzony przez Klienta w serwisie, umożliwiający identyfikację Klienta.
Regulamin – niniejszy regulamin serwisu dla Klientów.
Rejestracja – proces umożliwiający założenie Konta w serwisie, którego obligatoryjnym elementem jest akceptacja niniejszego Regulaminu. Bez akceptacji Regulaminu nie jest możliwe ukończenie Rejestracji.
Rezerwacja – dokonanie przez Klienta rezerwacji Usługi Partnera za pomocą serwisu dla Klientów, ze wskazaniem wybranej przez Klienta daty oraz godziny Usługi Partnera.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wraz z późniejszymi zmianami.
Umowa o Korzystanie z serwisu – umowa między Tachopoint a Klientem, zawierana w sposób opisany w niniejszym Regulaminie, której przedmiotem jest świadczenie przez Tachopoint na rzecz Klienta Usług.
Usługi Tachopoint – usługi świadczone przez Tachopoint na rzecz Klienta.
Usługa Partnera, Usługi Partnera – wszelkie usługi oferowane za pomocą serwisu Tachopoint przez Partnerów.
Użytkownik – Klient lub Partner.
II. Postanowienia wstępne. Punkt kontaktowy
Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Tachopoint za pośrednictwem serwisu, w szczególności zasady i warunki korzystania przez Klientów z serwisu oraz dokonywania Rezerwacji.
Klient może kontaktować się z Tachopoint:
pocztą elektroniczną na adres: biuro@tachopoint.pl
listownie na adres: EUSIST SP. Z O.O., ul. Turowska 31, 62-045 Pniewy;
telefonicznie pod numerem: +48 661 017 017.
III. Rodzaje i zakres Usług Tachopoint
Tachopoint udziela Klientom dostępu do serwisu umożliwiającego nawiązanie kontaktu pomiędzy Klientem a Partnerem w celu zawierania umów o świadczenie Usług Partnera oraz dokonywanie Rezerwacji.
Tachopoint nie jest stroną żadnych umów pomiędzy Klientem a Parterem i tym samym, nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec Klientów za Usługi Partnera.
Tachopoint na podstawie Umowy o Korzystanie z serwisu świadczy na rzecz Klientów m.in. następujące Usługi:
umożliwienie korzystanie z Konta;
udostępnienie wyszukiwarki Partnerów;
umożliwienie dokonywanie Rezerwacji Usług Partnera;
dokonywanie płatności za Usługi Partnera na rzecz Partnera za pośrednictwem serwisu;
umożliwia finansowanie za Usługi Partnera;
otrzymywanie przez Klienta przypomnień o terminie zarezerwowanych Usług Partnera;
umożliwienie Klientom publikowania opinii o Partnerach oraz Usługach Partnera.
Dostępne dla Klienta funkcjonalności, w tym sposoby / kanały rezerwacji Usług Partnera, jak również sam wygląd serwisu dla Klientów, zależą od aktualnej dostępności danych rozwiązań i funkcjonalności oraz mogą ulegać zmianie ze względów operacyjno-technicznych. Zmiana taka nie będzie stanowiła zmiany Umowy o Korzystanie z serwisu.
Tachopoint z tytułu Umowy o Korzystanie z serwisu nie pobiera od Klientów żadnych opłat.
Wszelkie elementy graficzne, rozwiązania techniczne, tekst, oprogramowanie, bazy danych i inne materiały umieszczone i udostępniane w ramach serwisu, jak i sposób ich przedstawienia (układ), podlegają ochronie prawnej.
IV. Umowa o Korzystanie z serwisu. Odstąpienie i rozwiązanie
Zawarcie Umowy o Korzystanie z serwisu następuje pomiędzy Tachopoint a Klientem w momencie akceptacji niniejszego Regulaminu w procesie Rejestracji.
Umowa o Korzystanie z serwisu zostaje zawarta na czas nieokreślony.
Klient może odstąpić od Umowy o Korzystanie z serwisu w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny. Odstąpienie wymaga formy dokumentowej i następuje poprzez wysłanie przez Klienta do oświadczenia o odstąpieniu (i) mailowo na adres e-mail: biuro@tachopoint.pl lub (ii) listownie na adres korespondencyjny. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
V. Dane Klientów. Obowiązki Klientów
W procesie Rejestracji wyróżnione i oznaczone są te dane, których podanie jest niezbędne do założenia Konta i korzystania z serwisu. Podanie wybranych danych może być niezbędne do dokonania Rezerwacji.
Wszelkie dane i informacje udostępniane są przez Klienta dobrowolnie.
Klient zobowiązany jest do podawania kompletnych i zgodnych z prawdą danych osobowych oraz innych danych wymaganych podczas Rejestracji lub Rezerwacji oraz do ich sprawdzania i aktualizowania bez jakichkolwiek wezwań ze strony Tachopoint.
Klient zobowiązuje się do:
przestrzegania niniejszego Regulaminu;
wprowadzania do serwisu jedynie danych do których jest uprawniony, w sposób nienaruszający praw osób trzecich;
udostępniania w serwisie jedynie prawdziwych informacji i danych;
nieumieszczania w serwisie danych, o których mowa w art. 9 RODO, tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, danych biometrycznych umożliwiających jednoznaczne zidentyfikowanie osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej (Tachopoint nigdy nie wymaga podania takich danych od Klientów w jakimkolwiek celu);
korzystania z serwisu tylko w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, z poszanowaniem dobrych obyczajów oraz zasad współżycia społecznego;
przestrzegania zakazu kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania lub reprodukowania całości lub części serwisu, w sposób inny niż zgodny z Licencją;
niezwłocznego informowania Tachopoint o bezprawnym wykorzystaniu Konta przez osoby trzecie;
niewykorzystywania w żadnym innym celu niż na potrzeby korzystania z serwisu, danych lub informacji pozostałych Użytkowników, do których Klient może mieć dostęp podczas korzystania z serwisu
W przypadku naruszenia przez Klientów obowiązków, o których mowa w punkcie 5 powyżej, w tym umieszczenia przez Klienta jakichkolwiek Treści Niedozwolonych, Tachopoint po wydaniu uprzedniego ostrzeżenia, jest uprawniona do: (i) czasowego zablokowania Konta Klienta; (ii) trwałego usunięcia Konta Klienta; (iii) usunięcia Treści Niedozwolonych lub (iv) wypowiedzenia Umowy o Korzystanie z serwisu w trybie natychmiastowym, wedle uznania Tachopoint.
Klient ponosi odpowiedzialność za swoje działania związane z korzystaniem z serwisu oraz za treści umieszczone w swoim Koncie, Profilu oraz w serwisie.
VI. Uprawnienia i odpowiedzialność Tachopoint
Tachopoint nie ponosi odpowiedzialności za:
autentyczność, rzetelność, poprawność i kompletność danych i informacji zamieszczonych w serwisie przez Użytkowników oraz przekazywanych pomiędzy Użytkownikami za pośrednictwem serwisu;
szkody spowodowane przez Użytkowników w związku z nienależytym wykonaniem bądź niewykonaniem przez nich umów zawartych za pośrednictwem serwisu;
szkody spowodowane przez Użytkowników poprzez naruszenie praw osób trzecich;
szkody spowodowane działaniem osób trzecich, za których odpowiedzialności nie ponosi Tachopoint;
szkody spowodowane w związku ze sprzedażą oraz świadczeniem za pośrednictwem serwisu Usług Partnerów, w szczególności Usług Partnerów wykonanych nienależycie, bez zachowania wymaganych standardów, naruszających przepisy prawa lub nieposiadających oferowanych właściwości;
szkody spowodowane w związku z brakiem zdolności Użytkowników do zawierania umów za pośrednictwem serwisu oraz w związku z niewypłacalnością Użytkowników;
szkody poniesione przez Klientów w związku z zablokowaniem lub usunięciem z serwisu Konta w związku z naruszeniem przez Klientów postanowień Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Tachopoint ponosi odpowiedzialność wobec Klientów za zgodność świadczenia Usług z niniejszym Regulaminem oraz ponosi odpowiedzialność wyłącznie za szkody poniesione przez Klientów na skutek korzystania z serwisu, w zakresie określonym powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Tachopoint jest uprawniony do częściowego lub całkowitego wyłączenia funkcjonowania serwisu w celu przeprowadzenia jego naprawy lub modernizacji. W przypadku całkowitego wyłączenia funkcjonowania serwisu, jeżeli będzie to możliwe, na stronie internetowej Tachopoint zostanie opublikowany stosowny komunikat.
Tachopoint, zgodnie z art. 6 DSA, nie ponosi odpowiedzialności za treści przechowywane w serwisie po wprowadzeniu ich przez Klienta (np. opinie) w sytuacji, gdy:
nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach; lub
podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
Podział obowiązków związanych z umową, która jest zawierana przez Klienta z Partnerem za pośrednictwem serwisu jest następujący:
Tachopoint odpowiada za udostępnienie Klientowi serwisu umożliwiającego m.in. nawiązanie kontaktu pomiędzy Klientem a Partnerem w celu zawierania umów o świadczenie Usług Partnera oraz dokonywanie Rezerwacji;
Partner odpowiedzialny jest za wykonanie usługi, którą zarezerwował Klient za pośrednictwem serwisu, rozpatrzenie reklamacji oraz umożliwienie skorzystania przez Klienta z praw konsumenta. W celu skorzystania z praw konsumenta, Klient zobowiązany jest skontaktować się bezpośrednio z Partnerem odpowiedzialnym za daną usługę.
VII. Usługi Partnera. Rezerwacje. Sortowanie
Za pośrednictwem serwisu Klient może złożyć żądanie Rezerwacji. Do Rezerwacji oraz zawarcia umowy pomiędzy Parterem a Klientem dochodzi z momentem potwierdzenia Rezerwacji przez Partnera (automatycznie lub manualnie).
Klient otrzymuje powiadomienie o potwierdzeniu Rezerwacji – za pośrednictwem serwisu lub wiadomości sms / e-mail. Dopóki Partner nie potwierdzi Rezerwacji, Rezerwacja ma status niepotwierdzonej, a umowa pomiędzy Partnerem a Klientem o wykonanie Usługi Partnera nie zostaje zawarta.
Warunki, od których zależy potwierdzenie Rezerwacji lub na jakich świadczona jest Usługa Partnera, mogą być określane przez Partnera w informacjach (m.in. regulaminach czy cennikach) udostępnianych Klientowi w serwisie. Treść tych informacji oraz przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisy o prawach konsumentów, określają czy, jakiego typu i jakiej treści umowa zawierana jest między Partnerem a Klientem.
Potwierdzenie Rezerwacji może być w uzależnione przez Partnera od wniesienia przez Klienta kaucji lub przedpłaty – informacja o ewentualnym obowiązku i skutkach uiszczenia kaucji lub przedpłaty będzie wtedy udostępniona Klientowi w serwisie przed dokonaniem żądania Rezerwacji. Kaucja pobierana jest przez Partnera w chwili rozpoczęcia świadczenia Usługi przez Partnera lub po upływie ustalonego przez Partnera terminu, w którym możliwe jest bezkosztowe anulowanie Rezerwacji, a przedpłata – w chwili dokonania Rezerwacji.
Niedokonanie przedpłaty lub brak kaucji, jeśli są one wymagane przez Partnera, skutkują niepotwierdzeniem Rezerwacji.
Klient może w każdym czasie anulować Rezerwację nawet po jej uprzednim potwierdzeniu przez Partnera, chyba że wcześniej skorzystał z Usługi Partnera. Skutki anulowania Rezerwacji – w szczególności w zakresie pobrania przez Partnera kaucji lub zatrzymania przedpłaty – mogą określać warunki Rezerwacji, o których mowa w niniejszym punkcie. Nie wyłącza to ani nie ogranicza uprawnień Klienta jako konsumenta, wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, w szczególności uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, przy czym Tachopoint nie odpowiada za realizację tych uprawnień przez Partnera, w szczególności w razie skutecznego odstąpienia przez Klienta od umowy zawartej z Partnerem – to Partner odpowiada wobec Klienta z tytułu zwrotu zapłaconych przez Klienta kwot.
Klient zobowiązany jest dokonać płatności za Usługę Partnera poprzez płatności online, finansowanie przez bank lub gotówkowo na miejscu u Partnera. Tachopoint oferuje możliwość dokonania płatności za pomocą serwisu. W takim przypadku, płatność za Usługę Partnera będzie pobierana od Klienta przez Operatora Płatności.
Partner ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za sposób świadczenia, zaniechanie lub odstąpienie od świadczenia Usługi Partnera.
Główne parametry decydujące o pozycjonowaniu Profili Partnerów wyświetlanych Klientowi, w tym w wynikach wyszukiwania Klienta, to:
region – w pierwszej kolejności Klientowi wyświetlane są Profile Partnerów, które spełniają warunki lokalizacji wyszukiwanej przez Klienta lub lokalizacji, którą Klient udostępnił za pomocą GPS;
odległość – w pierwszej kolejności Klientowi wyświetlane są Profile Partnerów, którzy znajdują się najbliżej Klienta;
dostępność – w pierwszej kolejności Klientowi wyświetlane są Profile Partnerów, które posiadają wolny termin na interesującą Klienta usługę;
kategoria działalności – Partner może określić, czy dana usługa należy do głównej działalności Partnera, czy do dodatkowej. Jeżeli Klient wyszukuje daną usługę, to w pierwszej kolejności Klientowi wyświetlane są Profile Partnerów, którzy określili, że wyszukiwana przez Klienta usługa należy do ich głównej kategorii działalności;
typ usługi – Partner może określić typ danej usługi. Jeżeli Klient wyszukuje daną usługę poprzez wybranie typu usługi, to w pierwszej kolejności Klientowi wyświetlane są Profile Partnerów, którzy określili ten sam typ usługi;
Klient może zmienić główne parametry, o których mowa w ust. 10 powyżej, poprzez sortowanie lub filtrowanie otrzymanych wyników, a także poprzez zmianę wyszukiwanego regionu oraz dostępności. W przypadku wyszukiwania przez Klienta usług lub Partnerów, Klientowi wyświetlane są Profile Partnerów odpowiadające wszystkim kryteriom wyszukiwania, które wskazał Klient. Klient może użyć filtrów oraz lokalizacji, aby zawęzić wyniki wyszukiwania. Klient może również sortować Profile Partnerów według następujących kryteriów: “Odległość” (od najbliższych)
VIII. Reklamacje dotyczące Usług Partnerów
Reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania Usług Partnera należy kierować bezpośrednio do Partnerów.
Partner ponosi względem Klienta odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji dotyczących Usług Partnera zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dane Partnera niezbędne do złożenia reklamacji, w tym właściwy adres pocztowy lub adres e-mail, są udostępniane w profilu Partnera w serwisie.
IX. Karty Podarunkowe Tachopoint
Tachopoint udostępnia Klientom możliwość korzystania z elektronicznych bądź fizycznych bonów, z przypisanymi informacjami o wartości bonu, które będą wymienialne przez Klientów bądź osoby, dla których Klient dokonał Rezerwacji Usług Partnerów. Karta Podarunkowa może mieć formę wiadomości e-mail lub dokumentu w formacie PDF (lub innym). W niektórych przypadkach, Karta Podarunkowa może również upoważniać do zapłaty za towary u wybranych partnerów.
Karta Podarunkowa nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym, jak również nie jest elektroniczną kartą płatniczą. Karty Podarunkowe są formą bonu towarowego. Wydanie Karty Podarunkowej nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego.
Klient będzie mógł wykorzystać Kartę Podarunkową u Partnerów korzystających z Płatności Mobilnych.
X. Płatności Mobilne
Tachopoint zawarło umowę z Operatorem Płatności, aby umożliwić Partnerom przyjmowanie płatności od Klientów.
Klient może dokonywać Płatności Mobilnych za Usługi Partnera za pomocą karty kredytowej lub debetowej, bądź innej metody płatności udostępnionej przez Operatora Płatności.
Klient korzystający z Płatności Mobilnych zapewnia, że jest prawnie upoważniony do korzystania z instrumentów płatniczych i rachunków, którymi posługuje się w ramach Płatności Mobilnych.
Klient jest odpowiedzialny za terminową zapłatę za Usługi Partnera.
Za prawidłowe wykonanie Płatności Mobilnej odpowiada Operator Płatności, zgodnie ze swoim regulaminem oraz przepisami prawa.
Klient udziela Tachopoint pełnomocnictwa do występowania w imieniu Klienta do Operatora Płatności w celu pobrania wszelkich informacji o Płatnościach Mobilnych. Otrzymane informacje, Tachopoint będzie udostępniać Klientowi w serwisie, na Koncie Klienta.
Klient jest zobowiązany do korzystania z Płatności Mobilnych zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem Operatora Płatności.
XI. Wymagania techniczne
W celu korzystania z serwisu na komputerze konieczne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty elektronicznej oraz przeglądarki internetowej. Korzystanie z serwisu wymaga aktywnego połączenia z Internetem. Korzystanie z serwisu na urządzeniu mobilnym wymaga dysponowania sprawnym urządzeniem mobilnym z aktualnym systemem Android lub iOS. Klient we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność powinien zadbać o spełnienie wymogów technicznych urządzenia mobilnego, jego konfigurację, aktualność oprogramowania oraz o dostęp do Internetu. Koszty zakupu urządzenia mobilnego, innych urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz koszty połączenia z Internetem, ponosi w całości Klient.
Do szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem przez Klientów z serwisu należy udostępnianie danych do logowania osobom do tego niepowołanym, które mogą w sposób celowy zmienić konfigurację Konta lub Profilu. W związku z tym, Klient ma obowiązek zachować w tajemnicy dane do logowania i nie udostępniać ich osobom trzecim. Tachopoint nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikłe w przypadku udostępnienia haseł lub Konta.
Tachopoint informuje Klienta o aktualizacjach serwisu, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności serwisu z niniejszym Regulaminem oraz dostarcza je Klientowi przez czas udostępniania serwisu.
XII. Reklamacje dotyczące nieprawidłowego działania serwisu. Zgłoszenia dotyczące Treści Niedozwolonych
Nieprawidłowości w działaniu serwisu mogą być reklamowane przez Klientów poprzez stosowne zawiadomienie Tachopoint.
Reklamacje dotyczące działania serwisu należy zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@tachopoint.pl
Tachopoint zastrzega sobie prawo żądania od reklamującego udzielenia informacji lub wyjaśnień w sytuacji, gdy wymaga tego rozpoznanie reklamacji.
Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację wysyłana będzie na adres e-mail przypisany do Konta danego Klienta.
Każdy może zgłosić Tachopoint informację, którą uważa za nielegalną treść.
XIII. Dane osobowe. Prywatność
Szczegółowe informacje na temat podstaw prawnych i celów przetwarzania przez Tachopoint danych osobowych Klientów dostępne są w Polityce Prywatności.
Klient jest zobowiązany do aktualizacji swoich danych osobowych, w szczególności znajdujących się na jego Profilu albo Koncie.
Klient, zamieszczając swoje dane w serwisie:
Partnerzy będą kontaktować się z nim bezpośrednio na podany przez niego podczas Rejestracji adres e-mail lub nr telefonu.
Klient przy tworzeniu Konta może wyrazić odpowiednie zgody dotyczące przetwarzania danych osobowych i komunikacji elektronicznej w innych celach niż wykonanie umowy zawartej z Tachopoint.
Istotą serwisu dla Partnerów jest umożliwienie Partnerom świadczenia Usług Partnerów na rzecz Klientów oraz umożliwienie Klientom korzystania z Usług Partnerów, jak również promowanie Usługi Partnerów. W związku z tym Tachopoint i Partnerzy przetwarzają dane osobowe Klientów we własnych celach, zatem są odrębnymi administratorami ich danych osobowych. Ponadto:
Partner staje się administratorem danych osobowych takiego Klienta, w związku z czym zobowiązany jest do przestrzegania zasad określonych w RODO i ponosi za to odpowiedzialność wynikającą z przepisów.
Z uwagi na fakt, że istotą funkcjonowania serwisu jest dokonywanie Rezerwacji Usług, która wiąże się z koniecznością potwierdzenia Rezerwacji i terminu wykonania Usługi, Klient po dokonaniu Rezerwacji będzie otrzymywał korespondencję e-mail / push lub wiadomości sms zawierające potwierdzenia wizyt. Potwierdzenia te nie zawierają treści marketingowych ani handlowych, a jedynie informacje dotyczące Rezerwacji.
Gdy Partner będzie korzystać z narzędzi dostępnych w ramach Tachopoint (m.in. kalendarz wizyt, przypomnienia, marketing) – Tachopoint będzie w niezbędnym zakresie w imieniu Partnera przetwarzać dane Klienta na zasadach określonych w zawartej z Partnerem – zgodnie z art. 28 RODO – umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych, a Partner nadal będzie administratorem jego danych osobowych.
Cele, w jakich Partner będzie mógł przetwarzać dane Klienta będą uzależnione od tego, jakie Partner posiada podstawy do przetwarzania danych Klienta, w tym czy i jakich zgód Klient udzielił Partnerowi na przetwarzanie jego danych osobowych, czy tych zgód nie wycofał oraz czy nie zgłosił sprzeciwu wobec przetwarzania przez Partnera jego danych osobowych.
Polityka prywatności Tachopoint, w tym polityka plików cookies dostępna na stronie internetowej Tachopoint.pl.
XIV. Postanowienia końcowe
Tachopoint zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Ważną przyczyną jest:
dostosowanie się do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, wykładni lub wytycznych uprawnionych organów;
wydanie orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ;
zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom, a także usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
zmiany w zakresie nazw, adresów lub danych firmowych wskazanych w treści Regulaminu;
zmiany w zakresie parametrów technicznych lub funkcjonalności serwisu;
zmiany w zakresie, formie lub warunkach świadczonych Usług.
Zmiany zostaną opublikowane w postaci tekstu jednolitego wraz z informacją o ich dokonaniu na stronie internetowej https://tachopoint.pl
O zmianach Regulaminu Tachopoint zawiadomi Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej powiązany z Kontem Klienta lub w drodze korespondencji wewnętrznej kierowanej do Klienta bezpośrednio na Konto w serwisie, na co najmniej 15 dni przed ich wejściem w życie.
Klient może nie zaakceptować zmian Regulaminu i w takim wypadku ma prawo żądać usunięcia Konta poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej lub dokumentowej, w terminie 15 dni od daty zawiadomienia o zmianie Regulaminu. W przypadku braku takiego żądania przyjmuje się, że Klient zaakceptował zmiany bez zastrzeżeń.
Integralnymi częściami Regulaminu są następujące załączniki:
Załącznik nr 1 do Regulaminu serwisu Tachopoint dla Klientów „Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy”.
Załącznik nr 1 do Regulaminu serwisu Tachopoint dla Klientów
(Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o Korzystanie z Serwisu)
Eusist Sp. z o.o.
ul. Turowska 31
62-045 Pniewy
biuro@tachopoint.pl
Ja niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy o Korzystanie z Serwisu (korzystanie z serwisu Tachopoint dla Klientów).
– Imię i nazwisko Klienta:
– Adres e-mail:
– Telefon:
– Data:
– Podpis:
Ostatnia aktualizacja: 01 czerwiec 2024